آیا پمپ تخلیه لباسشویی مستقیما از برد لباسشویی دستور می گیرد؟

۷ بازديد
بله، پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دستورالعمل ها را مستقیماً از برد کنترل دریافت می کند. برد کنترل بر اساس چرخه شستشو، زمان و مدت کارکرد پمپ تخلیه را کنترل می کند. در اینجا نحوه کار آن آمده است:
نحوه ارتباط هیئت کنترل با پمپ تخلیه انتقال سیگنال: وقتی زمان برداشتن آب از درام فرا می رسد، برد کنترل سیگنال الکتریکی را به پمپ تخلیه می فرستد. این در نقاط خاصی از چرخه اتفاق می افتد (به عنوان مثال، پس از شستشو، آبکشی، یا چرخش).
کنترل قدرت: برد کنترل ولتاژ را به موتور پمپ می دهد و به آن اجازه می دهد تا فعال شود و شروع به تخلیه آب کند. اکثر ماشین‌های لباسشویی از پمپ‌های AC 120 یا 220 ولت (برای مدل‌های استاندارد) یا پمپ‌های DC (برای برخی از ماشین‌های لباسشویی اینورتر) استفاده می‌کنند.
بازخورد سنسور: برد کنترل همچنین از سنسور سطح آب (سوئیچ فشار) بازخورد دریافت می کند تا تأیید کند که آب به درستی تخلیه می شود. اگر سطح آب بیش از حد بالا بماند، برد ممکن است عملکرد پمپ را افزایش دهد یا کد خطا را نشان دهد (به عنوان مثال، گرفتگی تخلیه).
مشکلات رایج در ارتباط با پمپ تخلیه و تابلوی کنترل پمپ روشن نمی شود: ممکن است یک برد کنترل معیوب، رله بد یا مشکل سیم کشی باشد.
پمپ به طور مداوم کار می کند: یک برد معیوب ممکن است پمپ را حتی در مواقعی که مورد نیاز نیست کار کند.
کدهای خطا (مشکلات زهکشی): برد کنترل در صورت تشخیص زهکشی نامناسب ممکن است خطاهایی را نمایش دهد (به عنوان مثال E20 در الکترولوکس، F05 در Whirlpool). برای برد لباسشویی اینجا کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.